קלנועית מתקפלת למזוודה

קלנועיות קיבוץ צרעה לקוחות ממליצים בטיול קלנועית מקופלת על גמל בירדן

הרשם למידע נוסף על קלנועיות

המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלה

קלנועית מתקפלת למזוודה! קלת משקל, פשוטה לתפעול

מאושרת טיסה בכל חברות התעופה בעולם. 

העתיד כבר כאן! ובכף ידך

קלנועית מתקפלת למזוודה של קיבוץ צרעה, היא פתרון מדהים לכל מי שמבקש נוחות מרבית לצד ניידות מיטיבה וכל זאת ביציבות מלאת ביטחון ושמחה.

פתאום, הכל נהיה קל יותר ופשוט. אפשר להגיע לכל מקום! ולהסתובב בכל מקום ללא מאמץ, בניידות עצמאית וחיוך רחב ונינוח.

בין אם יציאה מתוכננת מתוך הבית, או כהזדמנות שנתגלתה ביומכם, דווקא כשהגעתם עם רכב. כי קלנועית מתקפלת למזוודה, היא המצאה גאונית שמאפשרת לכם לקחת אותה איתכם תמיד, לסגור ולפתוח אותה ברגע ולאחסן אותה במהירות בכל כוך קטן בארון או לצידו וכן בתא המטען בקלות.

היא קלה כל כך במשקלה, למעשה, מהקלות ביותר בעולם, מה שמשדרג את חוויית התפעול והתמרון שלה בצורה נהדרת. אפילו בתוך הבית.

מעולה לנסיעות יומיומיות, הן בישובים קטנים והן בערים גדולות. במרחבים סגורים ופתוחים, רחבים או צרים יותר, לקפיצה ממוקדת או לנסיעה להנאתך על הטיילת לקראת ערב, או אפילו להתעמלות בוקר קצרה על החוף.

אחרי מעט מאד זמן, לא תבין איך לא היה לך אותה כבר קודם. היא תהפוך לחלק בלתי נפרד מסיפורי יומך. קלנועית מתקפלת למזוודה הוא רעיון מבריק.

דמיינו את עצמכם לרגע, יושבים על הספה בבית, נזכרים שיום ההולדת של הנכד ממש מתקרב, נהדר ! פשוט מתניעים ונוסעים. עצמאיים, חופשים להגיע לכל מקום שתחפצו. לפעמים, סתם בשביל לשאוף קצת אוויר.

פיתוח יצירתי בפיקוח קפדני תוך בחירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש. הן מכנית, הן איכות חומרי הגלם. גאווה ישראלית של ממש ! כבר מעל שלושה עשורים.

הפופולריות של הקלנועית המתקפלת

קלנועית מתקפלת הופכת לפופולרית יותר ויותר, אבל מה יש בה שהופך אותה לכל כך מיוחדת?

הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שאנשים רוצים לקנות קלנועית מתקפלת.

1) קלה יותר לאחסון

אמנם לא כל הקלנועיות קלות לאחסון, אבל רובן כן. זה הופך אותן להרבה יותר קלות לאחסון ברוב הבתים. כל מה שאתה צריך הוא אזור יחיד ופתוח (כמו תא המטען של הרכב שלך) ותוכל לקפל את הקלנועית שלך בקלות לצורך הובלה או אחסון.

2) קלה יותר להובלה

גם קלנועית מתקפלת היא שיקול חשוב בכל הנוגע להובלה. אם אתה מטייל עם הקלנועית שלך אבל לא רוצה את הטרחה של לתפוס מקום בחלק האחורי של מכונית, קלנועית מתקפלת היא מושלמת. אתה יכול להכניס אותם לתא המטען שלך או אפילו לקחת אותם איתך למטוס, אצלנו בצרעה הקלנועית מאושרת לטיסה .

3) פשטות

סיבה נוספת לכך שאנשים אוהבים את הקלנועית המתקפלת היא העיצוב הפשוט והחכם שלה.

היתרונות של קלנועית מתקפלת

קלנועיות מתקפלות מתוכננות להיות קומפקטיות תוך כדי שהן מספקות את אותה רמת תמיכה כמו כל קלנועית יחיד אחרת ,אך ניתנת לקיפול לאחסון והובלה פשוטה יותר. היא קלה יותר מדגמים רגילים.

הקלנועית המתקפלת מושלמת עבור אלה שמשתמשים בה על בסיס יומיומי ורוצים משהו שהם יכולים לאחסן בקלות בתא המטען של המכונית שלהם או להביא לעבודה. או סתם לנסיעה לבתים של אחרים. אם אתה מבקר את הילד או הנכד שלך, למשל, אתה יכול פשוט לקפל את הקלנועית שלך ולקחת אותה איתך!

הם נועדו להיות קלים יותר לטיפול כשהם מקופלים, מה שהופך אותם נהדרים להובלה מבלי להתאמץ פיזית יותר מידי.

קלנעויות מאפשרות לאנשים להתמצא בקלות. הם גם מאוד תכליתי שמגיעים בסגנונות, גדלים וצבעים רבים ושונים. דגמים אלה אפילו קלים יותר מהרגילים כך שאינך צריך להקריב את הנוחות שלך.

קלנועית היא דרך מצוינת להתנייד בלי יותר מדי טרחה. היא גם מגיעה בסגנונות, צבעים וגדלים רבים ושונים שיתאימו לצרכים הספציפיים שלך!

אחד הדברים הטובים ביותר בדגמים האלה הוא שהם מתקפלים להובלה ואחסון קל יותר – מושלם עבור אנשים שצריכים משהו נוח אבל לא רוצים לוותר על האיכות! אם אתה מחפש את הדגם המושלם ,אצלנו בקלנועיות קיבוץ צרעה הקלנועית המתקפלת מספקת יתרונות רבים כולל נוחות וניידות. היא גם מיוצרת בהתאם לצרכים שלך, כך שאתה יודע שלא תוותר על איכות או נוחות. זוהי הקלנועית המושלמת שמתאימה לצרכים שלך מבלי לשבור את הכיס!

כיצד לבחור את הקלנועית המתקפלת הטובה ביותר עבורך

כשזה מגיע לבחירת קלנועית מתקפלת עבורך, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון.

מה הצרכים שלך?

האם אתה צריך משהו למרחקים קצרים או לנסיעות ארוכות?

האם תשתמש בו בפנים או בחוץ?

באיזו תדירות אתה מתכנן לקפל אות

ולהוביל אותו?

תוכל להעזר בשאלות תשבות שיעזרו לך להחליט ולגבש דעה.

קלנועית מתקפלת למזוודה המגיעה במספר דגמים להתרשמותך-

לדוגמא מתוך קטגוריית הקלנועיות הקטנות שלנו- לייט, קלאסיק ,עלית ופאדר

הלייט הינו כלי מצוין המתקפל בקלות, בעל 4 גלגלים ומנוע אחורי.

לקלאסיק 4 גלגלים ולעלית שלושה. דגמים אלו- הם גם מתקפלים אך גם מתפרקים בפשטות ובמהירות, מה שמאפשר פיצול המשקל בעת ההעמסה.

בשלושתן אף ניתן להוסיף סוללת ליתיום.

כל קולנועית קטנה פותחה במיוחד למיקסום תחושת הביטחון וההנאה מחוויית הנסיעה- כידון בצורת חצי עיגול, מתכוונן ונוח לנהיגה, כסא עם 4 נקודות עגינה לנסיעה ממושכת ללא כאבים, משענות מתכווננות משני הצדדים לנוחיות הידיים.

ומהירותן היא 6 קמ"ש. על פי חוק.

מתלבט ? דבר איתנו. נשמח לעזור.

פוסט/מאמר

פוסטים ומאמרים נוספים

תפריט נגישות

מה תרצה לחפש?

יצירת קשר

מגוון דרכים ליצור איתנו קשר למען הנוחות שלכם.

או מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם: 

מבצעים חמים לקיץ

אל תעזוב ללא הצעה אטרקטיבית מאיתנו..